...

Morgonen idag var så där skön som jag vill ha den. Jag vaknade visserligen tidigt idag också men med morgontidningen, en kopp kaffe och god frukost fick den guldkant till slut.
Jag gillar mina ensamma mornar då jag kan strosa omkring i tystnaden, vakna i min egen takt och bara må bra.

Efter att ha suttit och mått bra en stund började jag skiva listan med stort L. Listan som innehåller saker som jag ska göra, som jag vill göra, för mig och min egen skull. Nu ska jag beta av punkterna en efter en och vartefter jag bockar av punkterna kommer jag att bli lite större, lite bättre. Det ser jag fram mot så det är lika bra att jag börjar nu…

Dagens tre bra
Mina barn, familj, vänner och kollegor finns i mitt liv och det berikar
Jag mår bara bättre och bättre för varje minut som går
Jag är älskad och omtyckt bara för att jag är jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0