Slötiden är över

Bara för att jag är ledig behöver jag inte slöa till mig, eller hur?
Dagen idag kommer jag att ägna mig åt att göra sådant jag har skjutit på ett tag. Jag ska ner till polisen och fixa nytt leg, åka och hämta en nygjord dörrnyckel och shoppa lite. Det lär ta halva dagen för polishuset ligger i en ända av staden och nyckel ligger och väntar i en helt annan del. I mitten av allt ligger shoppingen.

Jag har också bestämt mig för att i år ska jag göra något jag har velat och längtat efter, men inte tordas, i dryga nio år. Nu ska det bli av och jag ser fram mot det med skräckblandad förtjusning.


Kommentarer
Postat av: HE

Får jag gissa, syndigt syndigt...



”För att hitta ut ur sig själv måste man först och främst ha hittat in.”



Den förståndige gulsvarta faran

2010-01-05 @ 08:21:35
Postat av: Jag

Du behöver inte gissa.. du vet ju! :)

Fast så syndigt är det ju inte.. inte helt!

2010-01-05 @ 09:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0