Trött, tröttare, Mie

Ännu en morgon vaknar jag alldeles för tidigt. Jag somnar bra, sover gott men vaknar med ett ryck långt innan jag egentligen har sovit färdigt och sen är det igång. Tankarna far omkring i skallen som iller på speed.  Inte kan jag göra något för att stoppa dem heller, de bara kommer, bara finns där jämt och ständigt.

Jag börjar bli allvarligt less och oroad över det här nu. Jag behöver min sömn, det känner jag.

Jag är trött, jag är slut, jag fungerar inte längre som jag ska på dagarna.

Tyvärr har jag inte en aning om vad jag ska göra för att få sova gott. Eller rättare sagt, slippa vakna så tidigt som jag gör.

Är det någon som har något bra tips så tar jag tacksamt emot dem för jag behöver min sömn!





Kommentarer
Postat av: mr Big

som jag alltid sagt....

att aktivera sig för att sortera dagens intryck , gör att man int ebehöver sortera dom när man sover..löprunda, mp3 och aktivera hjärnan , samtidigt som kroppen får sitt....

2010-01-25 @ 07:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0