Friends IRL

Igår hade jag en härlig dag, härlig från början till slut. Dagen började på gymmet där jag jobbade mig riktigt svettig. Vilket inte är så svårt för det är varmt där!
Efter gym, simning och fixning av man och anlete mötte jag upp Lisbet och lunchade på Subway. Dagen fortsatte hemma hos oss där även Madde slöt upp efter en hård arbetsdag. Vi sippade rödvin, dippade rötter och pladdrade gott.
Alla vi for in till stadens alla gator och torg och där stod Eva på torget så vi plockade med oss henne också på vår väg till Skeppet.
Där satt våra vänner och hade tjuvstartat en aning. Fast å andra sidan så hade vi det vi också.
Hur som helst, vi åt och drack men mest av allt pladdrade vi om både stort och smått.
En härlig kväll med vänner, vänner IRL!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0