Helgen är över...

Helgen är över, en helg som regnade bort mer än något annat.

Vi hade tänkt gå och strosa uppe i centrum för att se efter vad Gottsundadagarna hade att erbjuda oss. Men det blåste och regnade bort. Dock hann vi upp en liten sväng för att prova lyckan vid chokladhjulet, gick åt helvete, och en åktur för dotter med kamrat, gick bättre.
Efter åkturen gick vi hem och hade hemmamys i stället tillsammans med lite gott och en Beck-film.

                                  

Söndagen blev om möjligt ännu slöare men för att inte falla ur helt och hållet var jag ut på en joggingtur. Jag kom på att det är rätt skönt att jogga när det spöregnar, åtminstone försöker jag övertyga mig om det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0