S.V.I.S

Den här veckan, sista veckan innan semester, är en skön vecka.
Jobbar på kontoret i två dagar för att sen tillbringa två stycken i Malmö. Vi är tre stycken som ska ner och träffa en "kollega" som har samma arbetsuppgifter som jag har för att bolla lite idéer, byta tips och råd.
Vi ska också göra ett studiebesök på Åbygården i Anderslöv. Har vi tur och vädrets makter är med oss tar vi oss även över till Danmark en sväng.

Väl hemma på torsdag kväll börjar min semester. Semestern ska njutas med familjen i härliga fem veckor. Så ni hör, det är inte ett dugg synd om mig.




Kommentarer
Postat av: Daniel

Härligt! Nu kämpar vi på sista veckan... sen semester för min del oxå! Jippii!!!

2010-06-28 @ 22:53:39
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0