Jag webbar

Aldrig kunde jag väl tro att mitt jobb kunde vara så varierande som det har visat sig vara.
Nu ska jag jobba med webb, på riktigt!

Jag ska göra sidor om stadsdelsutveckling, dels om den där jag bor men även om andra stadsdelar.
Nu har jag och samordnaren suttit och pratat om VAD som ska in på de olika sidorna och nu ska jag skissa på själva strukturen. Inte kunde jag ana att det var så mycket jobb bakom det hela heller. Det blir mycket tänka, planera, strukturera och prova. Hur som helst är det kul.

Jag kunde heller aldrig ana att det var jag som skulle ha sådana arbetsuppgifter. Det finns ju andra i min familj som faktiskt är utbildade inom just webb och det är inte JAG!

Men det spelar mindre roll. Jag har kul på jobbet, jag utvecklas och lär mig nytt. Vad mer kan jag begära?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0