Vilodag

Idag känner jag att jag måste ha en ordentlig vilodag. Mina benmuskler är både stora, stumma och stela.
Det är i och för sig kul att min cykling tar så pass mycket men mindre kul med värk. Igår kväll gjorde det riktigt ordentligt ont i benmusklerna och så vill jag ju inte ha det.
Men jag kan lova att det är svårt, riktigt svårt att vila. Jag känner mig så sugen på att ge mig ut i skog och mark trots att jag bestämt mig. Jag måste lära mig att lyssna på kroppen också, inte bara gå på vilja. Så det så!


Idag får skorna stå kvar på hyllan


Kommentarer
Postat av: Mie!!!

googlade på mitt eget namn och fann dej!

Vilken vacker sida!

Du verkar vara en stark och känslosam kvinna.

Härligt!

lika gamla var vi med,,,

Lycka till i livet.

Mvh Mie

2010-05-01 @ 21:16:01
Postat av: Jag

Tack Mie! :) Tänk så mycket kul man kan få av att googla sitt eget namn.

All lycka till dig också Mie

2010-05-01 @ 23:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0