Gott också..

Jag är inte bara kostrådgivare som tycker om att äta rätt. Jag tycker också, som Rövardotter säger, att ha det lite nöjsamt ibland! Kort och gott så handlar det om balans. Sköter jag min kropp och knopp så kan jag sväva ut ibland.
Därför har vi blandat till något riktigt gott att ha till advent- och julnjutning!

Gissa vad man får om man först häller fem liter Svagdricka i en hink eller något liknande...


sen blandar man i socker, russin, jäst, potatis och kryddor!


Rör om så allt socker löser sig. Sen plastar man in, pickar lufthål och låter det stå och gotta till sig...


Efter tre till fem veckor kan man njuta en riktigt god Glögg från Karlströms kök!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0