Hemmadag är vardagslyx

Idag har jag en vardagslyxdag. Jag har precis varit med dottern på en astmakoll och nu är hon i skolan igen. Men jag, jag gick inte till jobbet utan handlade innan jag gick hem. Hem ljuva hem!

Jag trivs så bra hemma och jag vill mer än gärna vara ensam. Jag tycker om att umgås med mig själv för jag har kommit på att jag är ett riktigt bra sällskap.
Jag har inte tänkt att göra något speciellt utan bara vanliga vardagssysslor. Först blir det god lunch och sedan tänkte jag städa här hemma till ljuvliga toner av Ozzy! Allt blir så mycket lättare då!
Efter det tänkte jag passa på att köra ett par hemmapass och avsluta det med en tur på spikmattan.

Ni hör, det går ingen nöd på mig trots att jag är hemma och ensam. Tvärt om, jag njuter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0