Sjukt trött på att vara sjuk och trött...

Förra veckan var jag, som jag tidigare berättat, magsjuk, illamående och yrslig. Tack och lov har åtminstone det gått över men tro inte att jag är frisk! Nä, nu är jag förkyld, täppt, har ont i halsen och är tungandad.

Jag är så trött på att vara sjuk, det räcker nu!

Jag trodde att jag skulle bli en riktig friskus nu när jag börjat träna igen. Jag såg framför mig hur mitt immunförsvar växte och blev stort och starkt.

I praktiken räckte det med en veckas bussåkande och vips hade jag samlat på mig alla äckliga bakterier och virus, blandat dem till en liten cocktail och insjuknat!

Så nu sitter jag här hemma igen, snorig och oglammig som fan. Jag hatart!


Kommentarer
Postat av: HE

Nä jag tror att det var vinet du inte drack på Haga slott, då hadde immunförsvaret stärkts



Den gulsvarta faran

2010-11-01 @ 10:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0