...

Helgen som nu är över har varit mysig på alla sätt och vis. Dels firade jag och maken sexårig bröllopsdag och dels hade vi det mysigt så där i allmänhet. Visserligen har mina stela och ömmande muskler varit i vägen både en och två gånger men i det stora hela har det varit bra!
Igår skulle vi ut och gå en liten sväng. Maken skulle fota till sin tidning och jag ville visa honom en ny promenadslinga jag hittat.
Det började bra. Maken fotade det han skulle fota och jag hittade stigen. Sen blev det än bättre, eller så som det alltid blir när vi två är ute i skogen. Det blev SVAMP! Vi kan inte vara ute i skog och mark utan att ta med svamp hem. Men ärligt, det gör inget, inget alls!

Här är ett gott recept på kantarellrulle med västerbottenost. Laga och njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0