...

Idag har jag inte bara tränat core utan förlustat mig på marknaden som kommit till stan.
När det gäller marknader, oavsett vart i Sverige de är, så finns det vissa saker jag måste köpa.
Det första, och absolut viktigaste, är Gustavskorv. Idag gick jag och maken ett par varv på marknaden innan vi hittade den och jag hade nästan hunnit arbeta upp mig i hysteri. Tack och lov så hittade maken rätt korvstånd precis då jag var beredd att ge upp och dagen var räddad! Något jag också alltid handlar är vitlöksost. handlaren själv ser ut som om han är uppfödd på 38 procentig ost och jag lovar, han kan sin ost! Sen blev det lite bullpapper också, bullpapper med vint mönster på förstås.
Avslutade shoppingen med att handla en ny plånka till mig så jag slipper ha alla mynt i mina fickor samt munkar till kvällsfikat.Nu jag och familjen smackat i oss munkarna och de var extragoda munkar, knäck-munkar!

Det är sånt man kan stoppa i sig när man tränar så bra som jag gör, så det så
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0