Formtesta dig själv

Jag behöver hjälp med att begripa mig på det här formtestet. Jag begriper inte ett dugg men det kan bero på att klockan är tidig och kaffet inte färdigdrucket än.
Men hur som helst, jag hittade en formtest i Iform och där står att jag ska :

1, Mät upp en bana på 20 meter.
2, Spring fram och tillbaka på banan så snabbt du kan. Du ska röra marken med handen i varje ända av banan.
3, Spring 20 rundor à 15 sekunder med 15 sekunders paus emellan.
4, Din medhjälpare tar tid på dina löprundor och skriver ner hur långt du hinner varje gång.
5, Räkna till sist ut hur långt du har sprungit totalt sett, och sätt in det i beräknaren här nedan.”

Det står att jag ska springa 20 * 20 meter på 15 sekunder med paus emellan.
Då blir väl svaret på 4:an just 20 * 20 meter, vilket också är det jag hinner totalt sett?
Jag fattar som sagt nada och jag känner mig skitdum!!
Men det bjuder jag på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0