Järn och spinning

Det är en evig tur att jag har årsarbetstid. För idag har jag nog varit mer borta från, än på jobbet!
Först var jag en tur till min läkare för att kolla mina värden. Alla sköldkörtelvärden är bra så jag behöver inte höja dosen. (fast det var lite synd eftersom jag skyllt avsaknaden av nedgång på den) Mina blodvärden, varken Hb eller ferritinvärdet var inte så bra som de borde vara så jag ska äta järntabletter, två om dagen.
Bra puls (där det för övrigt märks att jag börjat träna nu för vilopulsen ligger på 50) och ett jättefint blodtryck gjorde mig glad.

För att fira mina värden som var bra gick jag direkt till spinningen och körde ett grispass, ett riktigt tungt pass mao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0