Mitt i spiralen

Nycorad och nyäten sitter jag här hemma och känner mig jätteduktig. Jag är nöjd med både träningsupplägg och min egen insats när jag tränar. Nöjd och stolt!
Jag och kollegan märker båda att träningen ger resultat både i det vanliga livet men även på passen. Idag kändes det jobbigare på coren, det tog mer och varmare än vanligt var det. Det är väl så att dels tar vi i mer nu när vi känner till rörelserna och dels tar vi i mer i rörelserna nu när vi blivit starkare. Allt det tillsammans gör att vi blir än starkare och då tar vi i än mer och då blir vi starkare och då tar vi i än mer... osv. 

Världens bästa spiral, den positiva träningsspiralen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0