Nyspunnen

Efter tre hela vilodagar var det så dags för ett spinningpass. Idag hade Ferat tagit sportlov och vi hade en annan instruktör som ledde oss. Det gick naturligtvis bra det också men det var ett sjukt jobbigt pass. Så nu sitter jag här hemma och känner av varje liten muskel i benen, jag lovar!

Den här veckan kommer jag att köra en hel del konditionsträning för det händer verkligen inget alls med min vikt, trist nog.

Jag kör tre spinning- och två Zumbapass. Vilar från konditionen en dag och kör då ett kort core-pass. Avslutar veckan med en nyhet, ett pass Yoga!

Händer inget nu får jag nog lov att dubbla intaget av Levaxin för att få lite fart på förbränningen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0