...

Även idag har jag tränat på morgonen och det fungerar bra att göra så. Lunchen har jag inte tid att träna på och efter jobbet är hemlängtan för stor. Morgonen är alltså perfekt.
Vaknar tidigt, äter min gröt och mitt ägg och klär mig. Väl på gymmet vaknar jag till liv och tränar på.
Även idag blev det ett tungt pass och det kändes riktigt skönt.
Nu efteråt känner jag mig pigg, frisk och muskulös. Men den där sista känslan försvinner när jag ser mig i spegeln! Överraskad

Jobbar halvdag i dag, skönt!


Kommentarer
Postat av: Maritha

Tycker du är så duktig när du går och tränar. En av mina nyårslöften var ju att börja gå nån kväll i rask takt men än har jag inte börjat. Jag beundrar dig Mie

2011-01-06 @ 12:34:50
URL: http://marithalp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0