Morgonpiggelin

Vaknade pigg och nyter, och till min förvåning böt jag ut morgongröten mot yoghurt med MM, Mie´sMüsli, ett rågbröd med hårdost och avokado. Gott.

Packade träningsväskan och gav mig iväg till gymmet. Väl där värmde jag upp på löpbandet och körde sen på enligt programmet jag fått.
Idag märkte jag att jag har blivit fasen så mycket starkare… igen. Jag kör ju efter ”natutilusmetoden” och borde därför lägga på mer vikt. Fast å andra sidan har jag bestämt mig för att låta styrkan backa lite och konditionsträningen ta mer plats, så jag vet faktiskt inte hur jag ska göra.
Då är det tur att jag är medlem på Träningsprofilen och där igenom har min egen PT som jag kan fråga vad som helst.

Nu, jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0