Piggelin

Sedan jag började träna regelbundet mår jag riktigt bra. Jag är pigg och vaken både morgon och kväll. Jag har mycket mer energi nu när jag gör av med en massa energi än när jag s.a.s. sparade på energin. Det var mycket mer tröttsamt att sitta soffa än att spinna och gymträna!

Nu ska jag bara lära mig att lyssna på kroppen, vila när den behöver vila och låta skallen vara med på det.
Jag vet att jag har skrivit om det tidigare men det är just vila med gott samvete jag har svårast för nu. Samvete är kanske fel ord, för jag mår inte dåligt av dåligt samvete, det är mer att träningslusten är så stor att jag har påslag mest hela tiden.
Tänk att jag åter igen har hittat in i den här pigga glad-spiralen där det ena ger det andra och lusten bara ökar.

Jag älskart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0