Pilates Premiär

Jag har ju lovat mig själv att jag ska dels sluta fjolla och börja gå på pass utan sällis. Dels har jag lovat mig att upptäcka nya saker lite då och då under året.
Idag ska jag sammanföra dessa två löften, jag ska gå på ett Pilatespass utan träningssällis. Det var meningen att vi skulle gå både jag och kollegan men så kom hon på att hon redan bokat annat.
En del av mig vill avboka men den största delen vill gå. Den mest högljudda delen vill dock att jag ska skuta fjolla och gå iväg. Därför gör jag det!
Jag lyssnar och lyder, kliver iväg på mitt livs första pilatespass klockan halv fem i kväll.

Naturligtvis klappar jag mig på axeln och mår bra av att klara obekväma saker jag bestämt att klara.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0