Tisdagskondition

Idag körde jag ett konditionspass, ett uppdelat pass. Jag hade planerat för ett 4 x 15 minuter men det blev 3 x 15 i stället. Helvetesmaskinerna var upptagna mest hela tiden så den hoppade jag över och tänkte återkomma till den sist av alla. Men det var lika trångt då så jag nöjde mig med 3 x 15.
Jag började med en kvart på cykel och gick därefter direkt över till roddmaskinen. När jag var klar med den blev det en kvart löpband.
Så här efteråt känner jag att rodd är roligast och jag tänker försöka klämma in något roddpass i veckan också.

Något som jag också tänkte på är att det verkligen är ett gym för alla jag går på. För på väg ut mötte jag en nunna som var på väg in och skulle träna. Coolt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0