Tramsa eller trampa

Idag är en dag jag ska bege mig till gymmet och köra ett pass. Idag är också en dag då det finns ett introduktionspass spinning på gymmet och det är jag också sugen på. Det finns bara ett aber och det är att jag inte vill gå ensam!
Jag är verkligen larvig när det gäller gruppass, jag vill gå dit med någon annan. Jag känner mig naken, bar, rädd och exposed utan en träningskompis vid min sida. Jag VET att ingen bryr sig om att jag går ensam på ett pass, ingen bryr sig om hur jag rör mig när jag väl är där heller, ingen ser mig ens och det är precis som det ska. Men likväl känner jag mig så jäkla obekväm med det.
Fast nu kom jag på en sak. 2011 kan kanske bli det år jag dödar mina spöken, facar the fear liksom?
Jo tamme fan, jag ska nog skriva upp mig på passet idag klockan 15, det ska jag!


Vill någon följa med mig är det helt okej! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0