VsV

Veckan som varit:
Måndagen ägnade jag mig åt styrketräning, tunga vikter med färre repetitioner.
Tisdag, simmade jag, sträckte ut mig ordentligt och stretchade i varmbassängen efteråt.
Onsdag, en stund på löpbandet och avslutade med ytterligare ett tungt styrketräningspass.
Torsdag var en tuff dag. Jag började dagen med ett 45-minuters spinningpass och avslutade dagen med ett core-pass.
Fredag vilade jag, mådde bra och blev bjuden på en stor eftermiddagsbulle av bästa kollegan.
Lördag körde jag spinning igen, den här gången 55 minuter.
Söndag, idag alltså. Idag har jag tagit det lugnt, summerat veckan som varit och planerar inför nästa.

Jag känner mig pigg, vaken och inte ett dugg avslagen och trist. Trängen är bra för både kropp och knopp. Det har jag i och för sig alltid vetat om men det är skönt att få känna det på riktigt också!


Kommentarer
Postat av: Mariah

Du har kämpat på bra i veckan. visst är det härligt med motion=)

2011-01-16 @ 22:08:24
URL: http://halsobitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0