Fick ett spännande mail idag...

Tänk att de finns folk som går på det här... sorgligt!

Skydda ditt kreditkort online

Verified by Visa / Mastercard Secure Code är fria att ägarna kreditkort och har utvecklats för att förhindra obehörig användning av kreditkort på nätet.

SecureCode skyddar kreditkort med personligt lösenord, vilket ger kortinnehavare försäkran om att endast de kan använda sina kreditkort.

När ditt kort är aktiverad kommer ditt kortnummer skall erkännas när den används på deltagande onlinebutiker. En Verified by Visa / Mastercard SecureCode fönstret visas automatiskt och din bank kommer att be om ditt lösenord. Du ange ditt lösenord för att bekräfta din identitet och slutföra köpet.

Butik som inte deltar i Verified by Visa / Mastercard SecureCode ännu, kommer ditt kreditkort fortsätta att arbeta som vanligt.

Gå till aktiveringen skärm


Kommentarer
Postat av: anette

jag blir bombaderad med samma mejl till mitt jobb.. Jag trycker bara bort det. Skulle aldrig falla mig in att gå på det. Nog för att jag är naiv ibland, men jag är inte helt dum i huvet.. ;-)

2011-03-22 @ 19:00:53
URL: http://nettanplattans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0