Onsdagsönskning

Jag önskade att jag vore lite mer morgonpigg än jag faktiskt är. Det räcker med att jag vore det ett par gånger i veckan, det är allt jag begär.
Visst, jag går upp när klockan ringer, ligger inte kvar och drar mig men jag kan inte påstå att det är särskilt njutbart. Inte är jag så jäkla pigg heller oavsett när jag lade mig. Jag är väl inte skapt för att gå upp tidigt.
Men som sagt, jag önskar att jag vore det ett par gånger i veckan för då skulle jag göra som jag gjorde i morse. Börja min dag på gymmet!
Jag hade glömt bort hur skönt det är att träna direkt på morgonen, hur pigg och fräsch jag känner mig efteråt.
En snabb frulle för lite energi och sen iväg direkt. Nu är jag åter på jobbet och satsar på ett litet stadigare mellis och sen är det bara att fortsätta njuta onsdag.

Pepp på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0