Mina barn och andras ungar...

Nu har mina barn varit hos sin pappa och kvinnan han är gift med. Som jag tidigare berättat är mina barn allergiska mot pälsdjur, väldigt allergiska.
Vad händer i helgen då? Jo, kvinnan barnens pappa är gift med släpper gladeligen i hund i hemmet. TROTS att barnen säger att det inte är OK och TROTS att främmandet själva säger att hunden kan vara ute. Men kvinnan säger att "det går bra att komma in, barnen har ju mediciner"!! Jo, det har de men det hjälper föga om barnens hem är nedlusat med allergener... Kvinnans egen dotter har varit hos grannar med många olika djur och även inne i stallet.. helt OK tycker kvinnan. Undrar vart den kvinnan var när gud delade ut hjärnceller? Att hon dessutom säger till min dotter att hon "är dum i huvudet" visar verkligen vilken intelligensnivå jag talar om. Jag undrar också när pappan blev en sån jä*la toffel?
Jag vet i alla fall att jag fått nog nu, kan inte pappa skydda sina egna barn måste jag göra det... PÅ HELTID!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

vad ska man säga.???



Störd körd nörd???

2008-10-07 @ 19:42:38
URL: http://sannado.blogg.se/
Postat av: Mie

Ja du, förmodligen allt!

2008-10-09 @ 09:14:41
Postat av: Helen

Varför är pappor så korkade (Inte alla men många)

2008-10-14 @ 09:44:22
Postat av: Jag själv..

Ja du Helen, om jag visste det skulle jag få Nobelpris... lovar!

2008-10-14 @ 09:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0