Här pratar jag om kakor, jag har ju inte presenterat oss här hemma!

Naturligtvis presenterar jag mig själv först.. kvinna, Brynäsare, moder, nämdsekreterare och kostrådgivare bland annat.. ser ut ung. så här...                  

Efter det kommer maken Mats som är herr webredaktör eller nåt.. han gör så mycket annat så jag vet inte vart jag ska börja! 


Ett par ungar ska det visst finnas också, även om man inte ser dem så ofta längre.
Jag börjar med sonen Marcus som ska bli kock när han blir stor. GOTT!!  



Sist OCH minst har vi dotter Linda som mest är fjortis och lyssnar på Tokio Hotel. Utseendet varierar med vädret men såg ut så här för ett halvår sedan.

Kommentarer
Postat av: Sanna

oj oj oj.....hon avancerar ser jag..yes..go girl go girl..

2008-09-07 @ 21:05:40
URL: http://sannado.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hmm..det är dåligt med uppdateringar hrä tycker jag.....

Å jag har ätit Fiberhavregrynsgröt till frulle...NÖJD???

2008-09-08 @ 10:00:01
URL: http://sannado.blogg.se/
Postat av: Kostrådgivaren

Ja sockergrynet.. jag är rätt nöjd och tar du en smörgås till gröten med ett proteinrikt pålägg och lite grönt på blir jag jättenöjd! :)

2008-09-08 @ 18:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0