Då var det dags för en ny vecka igen

Förutom dotterns ambulansfärd har helgen varit härlig. Det har varit mycket mys, skratt och härligheter i det karlströmska hemmet. Därför bar det emot en smula att återgå till jobb och vardagsliv igen. Men för att råda bot på vardagstristessen har vi bestämt att fortsätta myset och härligheten redan i kväll.

Men jag ska erkänna att veckan börjar lite lugnt. Jag kommer att gå tidigare från jobbet eftersom det är dags för ett läkarbesök. Efter det är det dottern som ska till tandläkaren.

Ja, mamma följer med för hon har haft oturen att träffa tandläkare som struntat i hennes protester när det gjort ont, blivit nekad bedövning och helt överkörd. Jag skulle inte tro att de gör på samma sätt om dottern har en förälder med sig. Om inte annat kan de ju bara försöka köra över henne när jag är närvarande!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0