Nedåt igen

Jag vet inte vad som smäller högst och vad som gör mig mest glad. Vinsten i helgen eller siffrorna på vågen i morse.
För tredje veckan i rad ramlar jag ner i vikt och det är jag som tuggat och rört mig till den nedgången. Fasen vad jag är bra!
Nu är det inte långt kvar till min lägstanotering jag hade för några år sedan. Då blev det ett härligt ståhej. Netdoktor.se gick ut med ett pressmeddelande och gjorde stor affär av min nedgång på sin hemsida. Metro hörde av sig och ville intervjua mig. Men när de väl var dags och jag var på väg till Stockholm för själva intervjun så ringde de och meddelade att intervjun var framskjuten. Det skulle ha Runar Sögaard där i stället!! Fast hur många har blivit dissade på grund av Runar?

Ett par dagar senare ringer Amelia Adamo till mig och vill att jag skriver i hennes tidning M-magasin - tidningen för mappies. Det blev åtminstone av kan jag berätta.

Så ni förstår att jag undrar vad som ska hända nu när jag snart är där igen.


Kommentarer
Postat av: Maritha

Grattis till viktminskningen. Starkt gjort. Du är så BRA!

2009-12-14 @ 19:53:57
Postat av: Mie

Tack snälla du...

2009-12-15 @ 09:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0