Grädde på moset är inte gott alls

Varför ska saker och ting som påverkar mig en hel del komma på en och samma gång? Finns det någon som kan svara på det??
Dels är det fullmåne och då kan jag inte sova ordentligt om natten. När jag väl somnar så drömmer jag en massa tok som gör att jag vaknar med ett ryck. Så dagen idag började tröttare än trött.
Väl någotsånär vaken upptäckte jag att jag kommit i min förhatliga kvinnovecka och det blir jag inte pigg av direkt. Jag känner bara att det räcker nu!! Allt blir bara pest och pina och saker och ting ter sig mycket större och svårare än de i själva verket är.
Ja, jag vet att det är ett lyxproblem jag har, men låt mig få ha det då! Vore det inte för glamouren skulle jag fan konvertera till man, NU!




Kommentarer
Postat av: Sanna

Men om du inte kan sova så kan du ju alltid tråckla ihop ett förkläde eller nån glamorös liten topp??..

2009-02-10 @ 10:36:00
URL: http://sannado.blogg.se/
Postat av: Jag...

Tro mig.. jag fick ihop en hel garderob till slut.. men ligga fick jag inte!! S

2009-02-10 @ 19:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0