Härliga höst

Nog är hösten härlig trots allt. Det är helt OK att sitta inne och kura utan att man känner ”tvånget” att vara ute jämt och ständigt.
Det är skönt att vara ute och motionera när det är lite svalare ute och med en bra bok eller musik i öronen behöver jag inte känna mig ensam i mörkret.

Det är också under hösten som skaparglädjen sätter fart på riktigt. Just nu har jag ett par stickningar på gång samtidigt, jag skriver på min bok och är på väg att börja måla också. Som om inte det vore nog letar jag efter ett snyggt tyg så jag kan göra köksstolarna lite finare.

Dessutom slutar maken skolan den här hösten och kommer hem igen, hem på riktigt.

Ja, jag gillar hösten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0