Nu råder frid

Nu mina damer och herrar råder det adventsfrid i det Karlströmska hemmet. Det blänker, strålar och doftar gott här hemma och jag är mycket nöjd och mysnödig.
Listan är avprickad och det enda som nu återstår är att göra adventskakan men den gör jag i morgon, precis som planerat.
Så nu ska jag lägga mig i ett härligt doftande bubbelbad och bara njuta en stund. Sen bär det av till affären för att inhandla lite kvällsgott till filmen i kväll. Jag lär väl bli tvungen att handla näsdukar också för det är Eragon jag ska se. När jag och dottern var och tittade på den så bölades det friskt och jag har inte blivit bättre på den punkten, inte alls.
Men nu, dags att bada.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0