Ont

Även idag har jag njutit långfrukost efter jag vinkat av maken som är på väg till jobbet. Dotter sover än men ska snart upp och göra barnen på Pelle Svanslöshuset glada. Sonen sover han också och lär göra det ett bra tag till.

Så jag borde sitta här och känna mig nöjd och glad men, men, så är det inte. Jag har nämligen ont i halsen och det är ILLA!!
Det är ju noll träning vid halsont och det är riktigt jäkla illa. Det betyder att jag kommer att vara rastlös och är jag rastlös blir jag sugen på sötsaker.
Eftersom jag inte kan träna så kan jag heller inte stoppa i mig så mycket. Det är inte lätt, men det går med lite planering och en järnvilja!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0