...

Ja, jag vet att det inte är något nytt eller ens spännande men jag kan inte låta bli att fundera över fenomenet Daniel.
Tidigare var han en rätt läcker gymägare som såg ut att ha det rätt bra. Nu har han blivit minst 30 år äldre och ser ut som en stram liten gubbe.
Jag trodde i min enfald att vårt kungahus hade kommit längre än så här.
Eller är det vi medborgare som kräver gubbighet, utan den minsta personlighet, i vårt kungahus?

Hur kan man tillåta att en, relativt sett, snygg kille förvandlas till någon som inte ens är på riktigt?


Bilden är snodd direkt från Aftonbladet.


Kommentarer
Postat av: Karin

Ja, inte vet jag vad det är, men jag har haft svårt för denna stackars Daniel i alla år, fram tills jag hörde hans tal till Victoria.

Då smälte jag, och han får gärna vara en liten gubbe om han vill... :D

2010-06-29 @ 09:26:04
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0