...

Här har det stått mer än stilla under de senaste dagarna. Jag pratar om bloggandet alltså! I det riktiga livet, utanför bloggen händer det saker och ting.

Det har hänt stora saker, både roliga och tråkiga. Det har verkligen varit några dagar som har varit uppåt och nedåt. Hemma i det karlströmska hushållet i Uppsala flyter det på bra på alla sätt och vis. Dottern lever fortfarande på ruset efter Tokio Hotelkonserten och sonen kockar vidare och när han inte gör det så är det WoW som gäller.
Mie´s toppform rullar vidare allt starkare för varje dag som går. Starkare och mindre, bra kombination!
I det karlströmska skolrummet i Övertorneå händer det en massa roliga saker och ting men det berättar jag mer om en annan gång.

I mitt jobbliv flyter jobbandet på men tyvärr har jag en vän och kollega som gick bort i helgen. Det hela hände utan minsta förvarning och det har varit tungt. Så med kärlek och saknad, vila i frid.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hmm det här kom upp senare, jädra jobbdator va??.. ha ha ha

2010-03-10 @ 14:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0