Mysfrulle och värk

Det känns i benen idag, det lovar jag. Men jag klagar inte, jag gillar träningsvärk. Den visar att jag jobbat på bra! I och för sig visar träningsvärken också att jag inte är så vältränad som jag borde vara. Men vad gör det, det kan bara bli bättre härifrån. Så... jag har värk idag och jag älskart!

Något jag också älskar är choklad och just idag har jag ätit choklad till frukost! Jag och maken firar bröllopsdag idag och därför myser vi och äter god choklad till frulle!
Kostrådgivare som jag är kan jag inte rekommendera er att äta den frukosten oftare än en gång i månaden som mest. Helst bara som vi, en gång per år! :)

Grattis på bröllopsdagen min älskade, grattis även till mig som fått just dig till make!

Merci-chokladkartong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0