Balans

Balans är viktigt det tycker jag verkligen och ja, det har jag tjatat om tidigare. Det gäller inte bara balans i kosten, i kroppen eller mellan kropp och knopp. Det gäller allt i och runt mig också.
Det har blivit en hel del träna på senaste tiden men den har jag varvat med vila och funnit en balans. Jag läser en hel del så även knoppen får sitt emellanåt.
Men just idag ska jag och kollegan slå på stort och låta kulturen fylla oss. Idag ska vi sluta dagen med att gå på teater. Vi ska se ”Elvis - For LP fans only” på Reginateatern och det ska bli jättehärligt.


Kommentarer
Postat av: Maritha

Aha,då förstår jag. Jag har själv astma och har väldigt svårt att andas när det är svinkallt ute. Det är hemskt jobbigt! Ha en bra dag Mie och träna lugnt!

2011-02-17 @ 10:12:20
URL: http://marithalp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0