Prisa den som prisas bör...

Det är inte bara Svinalängorna och Sebbe som fått finfina priser, så har även jag!
Jag har fått pris på Cathrins bloggala och det är inte illa pinkat, tack Cathrin!

Jag vill tacka mina föräldrar som gjort mig till den jag är.
Jag vill tacka min familj som låter mig spinna och gymma i tid och otid.
Till sist vill jag tacka alla er där ute som tar åt er av mina tips och min pepp.
Utan er vore det här priset inte mitt.
Tack! :)

coctailklänning

Vanligtvis går jag omkring i träningskläder men på bloggalan gick det inte an.
Så dagens outfit blev något annorlunda men inte desto minre vackert


Kommentarer
Postat av: cathrin-

Oj, vad fin du var på galan och tacktalet var annorlunda och bra med . Är detta en alldeles ny blogg??? Jag är helt förvirrad. hAR Du två bloggar? Pilates ser tufft ut, men du gillar ju utmaningar.

2011-01-26 @ 22:07:09
URL: http://blogg.passagen.se/cathrin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0