...

Nu var det ett tag sedan jag var här. Det betyder dock inte att jag varit sysslolös, snarare tvärt om!

Måndag och tisdag tillbringades på Yasuragi, Hasseludden. DET SVED INTE ETT DUGG! Men jag måste säga att jag är lite besviken och Yasuragi levde inte upp till mina förväntningar. Jag tyckte att det var lite sjavigt, både på konferens- och hotelldelen. Det kändes inte så där fräscht som jag förväntar mig av ett sånt ställe.

Hur som helst, det var ett par härliga dagar. Vi tvagade oss på Japanskt vis, vi simmade och låg och njöt utomhus i varma bad och såg finlandsfärjorna fara förbi.
Vi satt ute på altanen och njöt sol. Frukostbuffén intogs i strålande sol utomhus och jag lovar att vi alla blev mätta. BTW, jag åt sushi till frullen, hur ofta har det hänt?

Allt som allt var dagarna bra och vi fick mycket gjort under konferenstimmarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0