En ovanlig lördag i det Karlströmska hemmet...

Idag har jag inte mycket att säga, inget att reta upp mig på eller ens reagera över. Därför, hej och trevlig helg!

Nä, jag skoja bara.. jag hade bara lite bråttom iväg! :)
Vi började dagen med en härlig och stor helgfrukost. Det härliga är att hela familjen åt frukost tillsammans! Det händer sällan med två tonåringar i huset, jag lovar!
Men som sagt, i morse hände det och det var riktigt mysigt. Sen for sonen iväg för att hälsa på mormor och vidare till morfar för att fixa middag. Maken och dottern är på Sirius sista match för säsongen och själv är jag på jobbet.
I eftermiddag träffas vi alla hos faderskapet för att njuta tacos tillsammans.. efter det kan vad som helst hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0