Älskade ungar..

I morgon har vi Kulturnatt här i Uppsala. En sån dag vill man inte släppa ut sina ungar hur som helst, oavsett ålder! :) Inte så länge en del tycker att det är kultur att supa skallen i bitar, slå någon på käften helt oprovocerat eller bara gå ut i stadsparken och våldta. Så jag laddade mig full med argument innan jag trädde in i det karlströmska hemmet.
Fick höra av sonen att han dissade stan och tänker tillbringa helgen med en kompis och dennes dator i stället. Dottern hade tänkt att ge sig ut på stan men när hon hörde att morbror har 40-årsfest där även hon var välkommen ringde hon till sina vänner och sa att hon inte kunde följa med på stan. Älskade ungar, vad det är skönt för modershjärtat att ni väljer annat än att driva på stan. Det gör mig stolt!

Jag älskar er, oändligt!


Kommentarer
Postat av: Linda

De va så gulligt de. Men jag ville ändå gå:P

2008-09-14 @ 16:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0