Ledig idag

Idag har jag tagit mig en ledig dag. Sonen ska till läkaren och det är lika bra att moderskapet följer med och styr upp det hela, annars vet man aldrig vad som kan hända. Han ska på sin årliga besiktning för att kontrollera sin astma och allergi men den här gången har han en liten kock-skada att visa upp också. Det lilla kocklivet fick sig en bränd handflata i tisdags, tack och lov var det inget allvarligt men ett par blåsor kan man se om man tittar noga. Jag undrar bara hur många brända fingrar och händer man ska ha innan man får kalla sig kock?
Sen vet jag inte hur jag ska fortsätta mitt gräsänkeliv men det löser sig säkert. Hade jag fått bestämma hade jag legat och njutit på en strand någonstans långt bort.

Kommentarer
Postat av: Sanna

hade jag fått bestämma så hade jag varit med....långt bort...

2008-09-25 @ 11:01:52
URL: http://sannado.blogg.se/
Postat av: Jag..

Mmmmmm, det hade varit något det... sol, bad, rosé och rött!!

2008-09-25 @ 11:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0