Tid till kaffe och jobb??

Mobilen ringer, god morgon. Upp ur sängen, rafsar ihop kläderna, vad ska i tvätten och vad ska tas ur garderoben? In i duschen, tvåla och schamponera, skölja av.

Smörja, pilla och peta. Föna håret och platta lite.. på med lite spray, så där jag! På med maken (mäjk uppen, OK Sanna?) och en liten dutt lukta gott bakom örat, perfekt!

Ut i köket, fixa frulle är redan på jobbet i tankarna. Packa väskan, är lunchen med? Japp! Kolla sonalyckan, är han vaken? Japp. Iväg till bussen, träffar grannen, pratar lite skit. På jobbet, kollar mailen, bara jobb. Kollar svararen, mer jobb. Förbereder mötet.... Vart har IFO´s pengar tagit vägen? Hur skriver de sina utredningar egentligen? Varför kan de inte använda Procapita som de ska? Lämna mötet, till nästa på länsstyrelsen. Nytt system, nya rutiner... *pust*

När ska jag få tid till att dricka kaffe och jobba på riktigt???

Kommentarer
Postat av: Sanna

Goder morgon min sköna böna....fy det där låter som om det skulle vara öhöh..som alla andra dagarna ...(misstänker)...men undrar lite:...På med maken??..Som en boa runt halsen då eller??...Livrem?



Upp till kamp för en kopp kaffe kvinna...!!



2008-09-10 @ 08:29:15
URL: http://sannado.blogg.se/
Postat av: Lilla jag..

Nu Sannasmulan har jag skrivit in en förklaring till dig i inlägget.. ;)

2008-09-10 @ 11:51:00
Postat av: Sanna

ha ha ha...så tokigt då...

2008-09-10 @ 21:29:19
URL: http://sannado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0