Idag säger vi GRATTIS till sonalyckan

Idag fyller du, min första stora kärlek, 17 år och det ska naturligtvis firas. Du har givit mig och resten av familjen många skratt och roliga stunder. Du är en härlig unge som gärna bjuder på dig själv, pratglad som få och håller inte ens tyst när  du sover. Du är duktig i skolan och världsmästare på WoW, städar inte men lagar gärna mat. Du är så där lat som en kille på 17 år ska vara... softar gärna och rör dig mest mellan datorn och TVn när du är hemma. Underbar helt enkelt.
Jag är stolt och glad över att du valt mig som mamma och jag älskar dig härifrån till evigheten, alltid!


Kommentarer
Postat av: sannado

grattis grattis. När du fyller 18 nästa år så hoppas jag att du får en bärs till frulle istället för dom däringa nyttomackorna på byrån!!!

2009-04-09 @ 10:32:35
URL: http://sannado.blogg.se/
Postat av: Anonym

Visst är det synd om mina barn som äter nyttigheter och inte dricker eller röker än?! S

Usch vilken mamma jag är..

2009-04-10 @ 10:52:25
Postat av: sannado

Mie mie....det gör inget. Du e bland vänner...Dom Uschiga mammorna.

2009-04-10 @ 12:31:34
URL: http://sannado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0