Långa kvällar

Varför är det så svårt att komma i säng om kvällarna. Kan någon svara mig på det?

Nu sitter jag uppe och tänker på det som har varit och det som komma skall och känner mig inte alls trött utan tvärt om, rätt pigg.
Det är mycket jag inte kan planera för men jag känner mig inte orolig över det alls. Det blir bra hur det än blir, det vet jag.
Men jag vet också att jag måste komma i säng och jobbar på det nu.. men först ska jag skriva packningslista eftersom jag åker bort på måndag. Till Riga närmare bestämt och det kan jag åtminstone planera för. ☺

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas att du får en alldeles underbar vistelse i Riga..

Göm inte kameran, vi vill ju se hur underbart du har haft det.



Puss....

2009-08-20 @ 12:50:45
URL: http://sannado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0