Slit och släp

Nu har jag slitit, oj vad jag har slitit. Men det var värt alla möda och besvär, tro mig.
Nu kan jag komma in i förrådet igen utan att snubbla på allt möjligt bråte och det känns finfint.
Därför lägger jag ut en bild på mitt fina och städade förråd nu.





Dessutom får jag bevisa att jag inte kastat sådant som inte är mitt. Nej, det ligger packat och väntar, precis så som jag har sagt och skrivit hela tiden.
Förstås det inte nu finns det inget som kan ändra på det, ingen och inget!


Kommentarer
Postat av: HE

Nu blir jag nervös, är det en balalajka i hörnet

som syns??



Den musikaliska gulsvarta Faran

2009-12-20 @ 16:15:06
Postat av: Mie

Men lilla gubben, varför blir du nervös? För ja, du ser rätt! :)

2009-12-20 @ 16:35:10
Postat av: Sanna

Det hade varit läskigare om han hade sett en Sannado i hörnet...tro mig!! :-)))

2009-12-22 @ 09:57:44
URL: http://sannado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0