En bra dag trots allt

Jag har ju glömt att berätta om det goda och fina som hände idag. Jag kom hem från jobbet i vanlig ordning och märkte att det doftade gott hemma. Dottern och hennes kamrat hade bakat chokladmuffins, dukat fint i köket och tänt ljus. Så det första jag gjorde när jag kom hem var att fika med barnen... Tack älskade ungar för fikat, det var riktigt gott.
Kvällen slutade med att sonen kom hem, rätt mörbultad, efter ett skedrace. Vad det är, är en historia för sig men den tar jag inte nu för nu är det god natt. 
God natt!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Vad härligt. Du verkar ha så goa härliga barn!

Du e lyckligt lottad!



(å tack för den värmande hälsningen!)

2009-02-10 @ 22:49:32
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Sanna

Hej där goa kvinna...Hoppas att din dag blir så där bra som du är värd.

Kramen.

2009-02-11 @ 12:40:12
URL: http://sannado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0