Lugn helg, för mig i alla fall...

Sent i fredags kväll kom äntligen min älskade make hem. Oj, vad det var länge sen vi träffades men trots det somnade jag efter att han hade varit hemma i max fem minuter! Jag skyller på mitt tidigare drogande, så det så!
Eftersom jag är lite halvtafflig just nu har älsklingen fått jobba som fan här hemma, tvätta, damma, skura, handla, fixa och dona. Men å andra sidan.. han är van, det är jag som är prinsessan här hemma och en prinsessa ska inte ägna sig åt hemarbete, så det så!


Kommentarer
Postat av: Sanna

ha ha ha...Nää fy Mie ...du låter hemsk...

2009-02-22 @ 18:03:49
URL: http://sannado.blogg.se/
Postat av: HE

Du har kommit hem och förhoppningsvis frisk och Brynäs kanske i slutspel, vad mer kan du begära av livet, jo förståss träffa din kära arbtskamtater

2009-02-23 @ 10:58:55
Postat av: Jag...

Inte låter det så hemskt Sanna.. det är mer ljuvligt!! ;)

HE, jag vet inte vem som saknar mest.. haha. Ge mig ett par dagar så kommer jag snart och livar upp er alla.

2009-02-23 @ 12:47:48
Postat av: Anonym

Nähä! Hörrudu!

Det är faktiskt JAG som är prinsessan xD Du är drottningen!

Hihi <3

2009-02-25 @ 19:30:31
URL: http://llndas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0