Middag och bak

Dagens middag blev ost.. god halloumiost, ni vet den där osten som gnisslar när man tuggar den. Den serverades idag tillsammans med en ljummen bulgursallad som innehöll, förutom bulgur, vitlöksvinegrette, salladsbönor, gurka, små tomater, persilja och mynta. Både jag och sonen blev både mätta och nöjda.



Mot kvällningen kunde varken jag eller sonalyckan stå emot längre och det blev en varsin skiva bröd också. Jag kan lova er att det inte var sista gången jag gjorde det brödet. Oj, så gott det blev.


Kommentarer
Postat av: Lilla gubben

Nä nu bokar jag biljett hem på en gång...

2009-02-26 @ 08:37:26
URL: http://matsk.myhood.se
Postat av: Anette

Ajajajaj... du ska ju inte bli mätt... bara nöjd.. ;-) Ähhhh skoja bara klart att du ska bli bägge ock.. Ja hallomiost är verkligen gott o gnissligt.. Ska nog köpa lite sån ost nån dag o steka till.

Kramar om.

2009-02-26 @ 11:34:10
Postat av: Sanna

nu har jag suttit här med förstorings glas....

Kan du va hygglo nu och lägga ut receptet..eller tala om vad det är för grejer i brödet...

2009-02-26 @ 13:43:56
URL: http://sannado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0